8/9 am Mailman17 chat from DS.. Which Is ANOTHER SITE

View previous topic View next topic Go down

8/9 am Mailman17 chat from DS.. Which Is ANOTHER SITE

Post by Desperado on Tue Aug 09, 2011 5:16 pm

8/9 am Mailman17 chat from DS.. Which Is ANOTHER SITE

Mailman17 chat (07:28:20): 8/9/11 from DS
08/09/2011
MORNING
I SEE GUARDIAN HAS STRUCK AGAIN WITH ANOTHER GREAT ARTICLE
IF YOU READ THAT ARTICLE PARAGRAPH BY PARAGRAPH IT TELLS A LOT
FIRST OFF...NOMINAL VALUE
SECOND...THREE YEARS
NOT IT WILL TAKE 3 YEARS TO INTRODUCE
BUT THEY PLAN ON MOST LIKELY LEAVING THE HIGH NOTES ACTIVE FOR 3 YEARS
IMO
THEY WANT SO BAD TO DO THIS
BUT THERE IS AN OUTSIDE ENTITY DELAYING IT
ONLY MOMENTARILY
DEPUTY GOVONOR TO ME HAS THE SAME CREDENCE AS
SALEH
BUT..ODD THAT HE CAME OUT WITH THIS STATEMENT INSTEAD OF THE CBI'S RESIDENT LOUDMOUTH
I STILL BELIEVE WE ARE DAY BY DAY...
AND IT WILL SNEAK UP ON US WITHOUT WARNING
ACTUALLY...THE WARNINGS HAVE BEEN GIVEN TO US
JUST NOT A DEFINITIVE TIME OR DAY
HOW MUCH INTEL CAN THEY GIVE US WITHOUT ACTUALLY RVING
AND HOW LONG DO YOU THINK THEY CAN GIVE THESE REPORTS OUT WITHOUT THE PEOPLE OF IRAQ
STORMING PARLIMENT OR THE CBI
THATS WHY I THINK WE ARE LITERALLY DAY TO DAY ON THIS
THE OTHER THING TO KEEP TRACK OF
IS EUROPE
ESPECIALLY ITALY IN TROUBLE NOW
TOO MANY NATION IN THE EURO FALLING LIKE FLIES
LITERALLY
Read More button on right
GOP says to (07:38:52):
we are on the verge of a world wide economic collapse..

mailman17 says to (07:38:53):
THE WORLDS CURRENCIES...ESPECIALLY THE DOLLAR AND THE EURO
YEP GOP
THEY ARE CERTAINLY TAKING THIS TO THE LAST MINUTE
BUT
WHEN THIS DOES POP
THE GLOBAL RAMIFICATIONS WILL BE ENORMOUS
AND REALIGNMENT OF ALL THE WORLDS CURRENCIES WILL MOST LIKELY TRY TO COVER THE IMPORTANCE OF THE DINAR
JUST A LITTLE OUTSIDE THINKING
BUT GEESH...GET IT OVER WITH...
WE KNOW ITS COMING...

GOP says to (07:41:11):
I wonder if "they" are wanting to pop this right before a collapse, or after a collapse.. might be easier to realign after.. I have no idea. just wondering

mailman17 says to (07:41:12):
ITS LIKE THEY ARE TRYING TO HIDE THE FACT FROM US...LOL
GOP..POSSIBLE
I DINT KNOW IF DOING IT BEFORE OR AFTER HAS ANY DIFFERENCE
I WOULD THINK BEFORE
BUT THATS COMMON SENSE
AND THE POWERS TO BE LACK THAT
BUT I DO KNOW THE U.S. DOLLAR HAS A MASSIVE BLACK EYE
AND GOOD OLD GEORGE WASHINGTON AINT GONNA TAKE THAT CRAP FOR MUCH LONGER
STAY FOCUSED....POSITIVE IS A GIMME AS IRAQ HAS PRETTY MUCH ASSURED US ITS COMING
SO
WE WILL WAIT
AND WILL HAVE FUN DOING IT
I DO WANT TO TOUCH ON THE COIN ISSUE THOUGH
I DONT THINK THEY WILL INTRODUCE COINS'
IMO
DR link:
[You must be registered and logged in to see this link.]



tmac096 says to (07:45:55):
do you think they just don't want to do it or don't know how to do it?

mailman17 says to (07:45:56):
I THINK THEY MEAN THAT DENOMINATION WHICH IS NORMALLY REPRESENTED BY A COIN 'TMAC..I THINK THEY KNOW AND I THINK ITS DONE...JUST NOT RELEASED YET
I STILL THINK THE FILS WILL BE PAPER
AND I STILL THINK THEY WILL USE THE UNCIRCULATED..25,50 AND 100 DINAR COIN THEY ORIFGINALLY CAME OUT WITH
TO BACK THE VALUE
WE STILL DONT KNOW HOW THEY REALLY THINK..ONLY GUESS
WHY ELSE WOULD THEY STILL LIST AND SHOW THOSE COINS ON THE CBI WEBSITE BUT LIST THEM UNCIRCULATED
ANYWAY...JUST THOUGHT I WOULD LET YOU GUYS KNOW WE ARE STILL GOOD TO GO AND STILL DAY TO DAY...IMO
FACT SAY SO
LATER GANG...BBL
THE THING TO THINK ABOUT IS AGAIN....A CBI REP HAS COME OUT AND AGAIN STATED NOMINAL VALUE
AND WE ALL KNOW WHAT THAT MEANS

_________________
"In matters of style, swim with the current; in matters of principle, stand like a rock."

Thomas Jefferson
avatar
Desperado

Posts : 259
Join date : 2011-03-26
Location : Texas

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum